Friday 28 October 2011

arghhhh....can't sleepppppp!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrr........mata tak leh nak lelap...sakit peyutttttt....huhuu :'((( dahla perut sakit, tambah plak lapar coz tak der selera.....try gak makan nasi tadi tp still tak der mood terus nak meneruskan suapan yang kedua....try plak masak mee goreng sedap....fuhh....dua tiga suap jer yang masuk....selebihnya tolak ke tepi jugak......memang siot betull la....time camni la aku paling tak sukaaaaaaaaaaaaaa sangat2......hilang terus mood aku.....huhuuuu.....(hehee...panjang2 jer dotdotdot aku malam nie......buhsan tul!!!! ngeee ;p )

ermmm...satu lagi yang aku tak suka bila "berjaga" time tengah2 malam macamni.....RINDU & AIRMATA.....huhuuuhuuuu.....macam2 kenangan dan insan yang berlegar2 di minda dan jiwa nih....aku x sukaaaaaa!! x sukaaaaa sangat2!!!! airmata aku mudah jer mengalir deras.....huhuu....seksa tau menanggung rindu.....lebih2 lagi bila teringatkan insan yang telah pergi meninggalkan diri ini.....apa salahku??? (chewahh...ngegeh da jak...hahahaha)
tapi yang bestnya...dah puas menangis terus tak sedarkan diri lagi dah...tup2...bangun pagi rasa macam mimpi jer nangis malam tadi....dan hilanglah kerinduan yang tak terungkap malam tadi sehinggalah tibanya malam2 "berjaga" kembali.....buwekkkkk!!! ;P hahahaha

adoiiiiiiiii...boring nyaaaaa!!!!!!!!! tak tahu dah nak wat apa nih....perut semakin memberontak plak....harap2 esok dah tak sakit lagi coz esok dah nak balik sekolah lagi....kat dalam express tu sejukk....kalau perut still masih sakit lagi esok memang naya la aku....mesti tak selesa duduk....aku fobia betul dengan sejuk2 nih....sejuk boleh buat aku sakit perut yang teramat...boleh buatkan hidung aku nie tak berhenti2 banjirnya....(hehee...soryyy!!!) Doktor pun dah sahkan yang aku nie allergik sama itu sejuk....boleh dikatakan sejuk itu musuh ku....huhuu...tapi air sejuk dan aiskrim aku belasah jer.....heheee...

ok lah....nak menidurkan diri plak.....nak membebel panjang ni pun aku dah blur....asyik menguap jer...tak jugak tidur....huhuu...gudnite dan selamat malam....

Semoga mimpi indah....peace yoO \(o.O)y

0 comments: